مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-05بين الملل

هشدار «مهم ترین فرمانده ارتش آمریکا» به رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه


«مهم ترین فرمانده ارتش آمریکا» با توجه به شکست های این کشور در جنگ های آن در منطقه، با هشدار درباره بدتر شدن اوضاع برای ارتش رژیم صهیونیستی با طولانی تر شدن جنگ غزه، - مهم ترین فرمانده ارتش آمریکا با توجه به شکست های این کشور در جنگ های آن در منطقه، با هشدار درباره بدتر شدن اوضاع برای ارتش رژیم صهیونیستی با طولانی تر شدن جنگ غزه، تاکید کرد که این رژیم باید راهبردهایی برای اداره غزه پسا-جنگ در نظر داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال بازنشسته دیوید پترائوس که فرماندهی ارتش آمریکا را در جنگ های آن با القاعده و داعش را بر عهده داشت، می گوید، ارتش رژیم صهیونیستی با بدتر شدن چالش های پیش رویش در میدان جنگ غزه، باید از تجربیات تلخ آمریکا در جنگ های نام برده واشنگتن در منطقه درس بگیرد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی در این باره نوشت: درک اشتباهات فاحش نظامی اسراییل که منجر به غافلگیری کامل آن توسط حماس در حمله 7 اکتبر شد، برای پترائوس سخت بوده است که مهم ترین فرمانده ارتش آمریکا در قرن 21 خوانده می شود.

او ابراز ناامیدی و دل سردی کرد که رهبران اسراییل برنامه مشخصی برای فردای جنگ ندارند و این تا حد زیادی شبیه عملکرد آمریکاست که هیچ راهبرد خروج جامعی پس از سرنگونی صدام در دو دهه پیش نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «مهم ترین فرمانده ارتش آمریکا» به رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه

هشدار «مهم ترین فرمانده ارتش آمریکا» به رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه