مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-09بين الملل

اروپا تا سال 2028 یک فضاپیمای باری خصوصی می سازد


آژانس فضایی اروپا که اخیراً اولین پایگاه فضایی خود را افتتاح کرد، قصد دارد تا پنج سال آینده (2028) رویکرد خود در زمینه اکتشافات فضایی را تغییر دهد.

- آژانس فضایی اروپا که اخیراً اولین پایگاه فضایی خود را افتتاح کرد، قصد دارد تا پنج سال آینده (2028) رویکرد خود در زمینه اکتشافات فضایی را تغییر دهد.

اروپا قصد دارد تا پنج سال آینده رویکردش در زمینه اکتشافات فضایی را تغییر دهد و قابلیت هایش برای ارسال محموله های تجاری را تقویت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیجیاتو، آژانس فضایی اروپا که اخیراً اولین پایگاه فضایی خود را افتتاح کرد، قصد دارد تا پنج سال آینده (2028) رویکرد خود در زمینه اکتشافات فضایی را تغییر دهد و قابلیت هایش برای ارسال و بازگشت محموله های تجاری را تقویت کند.

کشور های عضو آژانس فضایی اروپا در اجلاس ESA اسپانیا با برنامه رقابتی برای شرکت های نوآور مستقر در اروپا موافقت کردند که هدف آن توسعه خدمات بازگشت محموله فضایی است.

در نهایت، تا سال 2028 یک وسیله نقلیه تجاری ساخته خواهد شد که می تواند محموله ها را به ایستگاه فضایی بین المللی برساند و همچنین به زمین برگرداند.

جوزف اشباخر ، مدیر کل آژانس فضایی اروپا، در کنفرانس مطبوعاتی اجلاس ESA گفت: با افتخار اعلام می کنم که ما به توافق رسیدیم که یک وسیله نقلیه بازگشت کالا بسازیم که باید تا سال 2028 به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا تا سال 2028 یک فضاپیمای باری خصوصی می سازد

اروپا تا سال 2028 یک فضاپیمای باری خصوصی می سازد