مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-30اقتصادي

ورود بیش از 9 میلیون خودرو به استان البرز


رییس مرکز مدیریت راه های استان البرز با بیان اینکه در مهرماه سال جاری 9 میلیون و هفت هزار و 406 خودرو وارد استان شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 12.

- ایسنا/البرز رییس مرکز مدیریت راه های استان البرز با بیان اینکه در مهرماه سال جاری 9 میلیون و هفت هزار و 406 خودرو وارد استان شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 12.

5 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شادفر روز دوشنبه هشتم آبان گفت: طبق آمار دریافتی از دستگاه های ترددشمار جانمایی شده در محورهای مواصلاتی البرز در مهرماه سال جاری 9 میلیون و هفت هزار و 406 خودرو وارد استان شده است.

وی از رشد 12.

5 درصدی ورود خودرو به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت هشت میلیون و 972 هزار و 213 خودرو از استان خارج شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5.

5 درصد افزایش داشته است.

شادفر سرعت متوسطه وسایل نقلیه در این بازه زمانی را 71 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از آمار تردد مهرماه، 6.

5 درصد بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های استان البرز در پایان پرترددترین محور مواصلاتی استان در این بازه زمانی را آزادراه کرج- تهران محدوده پایانه شهید کلانتری با متوسط تردد ساعتی 6 هزار و 536 خودرو اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 9 میلیون خودرو به استان البرز

ورود بیش از 9 میلیون خودرو به استان البرز