مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:572023-11-03سياسي

مسئولان در دور دوم سفرهای رییس جمهور به پارسیان نگاه ویژه داشته باشند


مسئولان استان در سفر دوم هیات دولت به استان، به شهرستان در مسیر توسعه پارسیان نگاه ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با تفسیر آیه 2سوره حشر، اظهار داشت: ملت ایران تجلی این آیه را در 13 آبان سال58 در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دیدند.

وی ضمن تبریک 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار، افزود: استکبار ستیزی از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی بوده و در نسل امروز ما این روحیه قوی تر از نسل های قبل است.

امام جمعه شهرستان پارسیان روز فرهنگ عمومی راگرامی داشت و ضمن گلایه از عدم توسعه زیر ساخت های لازم جهت توسعه صنعت گردشگری از گردشگران خواست به فرهنگ مردم مسلمان منطقه احترام بگذارند با پوشش نامتعارف در منطقه حاضر نشوند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا دربخش دیگری از خطبه ضمن تحلیل اوضاع غزه، افزود: جهان اسلام و جبهه مقاومت در حال ایجاد نظم نوین جهانی با محوریت اسلام و انقلاب اسلامی است و تلاش دشمن برای به تاخیر انداختن این حقیقت راه به جایی نخواهد برد.

این استاد حوزه ودانشگاه ضمن تحسین تعدادی از کشورهای مسلمان وغیر مسلمان که روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کردند، افزود: از همه سران کشورهای اسلامی می خواهیم روابط خود را با اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در دور دوم سفرهای رییس جمهور به پارسیان نگاه ویژه داشته باشند

مسئولان در دور دوم سفرهای رییس جمهور به پارسیان نگاه ویژه داشته باشند