مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-11سياسي

شکایت تلویزیون از مهران مدیری به نفع کیست؟


شکایت تلویزیون از مهران مدیری بابت پخش نشدن 45 قسمت باقی مانده مسابقه «دورهمی»، از جمله اتفاقات جنجالی یک سال اخیر تلویزیون است که بر اساس اخبار منتشر شده، - شکایت تلویزیون از مهران مدیری بابت پخش نشدن 45 قسمت باقی مانده مسابقه دورهمی ، از جمله اتفاقات جنجالی یک سال اخیر تلویزیون است که بر اساس اخبار منتشر شده، طی سال های اخیر کمتر مورد مشابه داشته است.

شکایت سازمان صداوسیما برای دریافت مبلغ آگهی مسابقه دورهمی از مجری این برنامه، می تواند در نوع تعامل رسانه با چهره ها مؤثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارشنبه ـ 17 آبان ماه ـ بود که مسعود ستایشی (سخنگوی قوه قضاییه) در نشست خبری هفتگی خود ادعای تهیه کننده مسابقه دورهمی مبنی بر شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری را تایید کرد و گفت: سازمان صداوسیما به طرفیت شرکت همراه رسانه دادخواستی را تقدیم دادگاه کرده و خواسته اش مطالبه وجه قراردادی بوده و دادگاه هم در حال رسیدگی به این پرونده است.

شکایت رسانه ملی از مهران مدیری بابت پخش نشدن 45 قسمت باقی مانده مسابقه دورهمی ، از جمله اتفاقات جنجالی یک سال اخیر تلویزیون است که بر اساس اخبار منتشر شده، طی سال های اخیر کمتر مورد مشابه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت تلویزیون از مهران مدیری به نفع کیست؟

شکایت تلویزیون از مهران مدیری به نفع کیست؟