مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-05اقتصادي

دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در دانشگاه کاشان برگزار می شود


دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در روزهای اول و دوم اسفند سال جاری با همکاری انجمن مهندسی معدن ایران در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در روزهای اول و دوم اسفند سال جاری با همکاری انجمن مهندسی معدن ایران در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

علی عالی انوری، دبیر دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رویداد اسفندماه، فرصتی برای گردهمایی مستقیم برای ذینفعان صنعت معدن شامل دانشگاهیان، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان صنعت معدن است تا چالش ها، فعالیت ها و دستاوردهای اخیر خود را به اشتراک بگذارند.

انجمن مهندسی معدن ایران به عنوان مهم ترین نهاد علمی غیردولتی در حوزه مهندسی معدن کشور، پیشرو در گسترش، پیشبرد و ارتقای مهندسی معدن در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی است.

وی افزود: ارتباط سازمان یافته و همکاری راهبردی دانشگاه کاشان و انجمن مهندسی معدن ایران می تواند حلقه اتصال قدرتمندی را بین عرصه دانش و فناوری از یک طرف و عرصه صنعت از طرف دیگر فراهم کند و الگویی مناسب از همکاری و تعاون را فراروی دیگر سازمان های مشابه قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در دانشگاه کاشان برگزار می شود

دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در دانشگاه کاشان برگزار می شود