مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-15سياسي

فروش 250 میلیارد تومانی خودروهای توقیفی در کرمان


250 میلیارد تومان از محل فروش یک هزار و 702 خودروی توقیفی در کرمان طی سال جاری به بیت المال برگشت داده شد که عدد قابل توجهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز چهارشنبه 24 آبان ماه در کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اظهار داشت: تعیین تکلیف خودروهای توقیفی پرونده های موادمخدر همیشه یک دغدغه بوده و هست و باید با هماهنگی بین دستگاه ها از دپوی خودروها در پارکینگ ها جلوگیری شود.

وی بیان داشت: اقدام جهادی بسیار خوبی برای برگزاری مزایده های فروش خودروهای توقیفی در پارکینگ های ستاد مبارزه با موادمخدر استان کرمان شکل گرفت و این در حالی ست که بیش از 2 هزار خودرو در این پارکینگ وجود داشت و شرایط خوبی نداشتند و بر اساس دستور رییس قوه قضاییه اقدام به برگزاری مزایده کردیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: همه ظرفیت های استان کرمان پای کار آمد و با پیگیری های قضایی موفق به برگزاری سیستمی مزایده فروش خودروهای توقیفی شدیم.

حمیدی اضافه کرد: در نهایت در مزایده اول 619 خودرو به فروش رفت و در مزایده دوم هم یک هزار و 63 خودرو تاکنون به فروش رفته است که در مجموع طی 10 ماه گذشته از مجموع 2 هزار و 100 خودروی موجود در پارکینگ تاکنون یک هزار و 702 خودرو به فروش رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 250 میلیارد تومانی خودروهای توقیفی در کرمان

فروش 250 میلیارد تومانی خودروهای توقیفی در کرمان