مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-06سياسي

آمادگی دادگستری استان تهران برای برگزاری الکترونیک مزایده ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: یکی از برنامه های تحولی در مجموعه قضایی استان تهران، توسعه فناوری و به خصوص تقویت سامانه ها برای دادرسی الکترونیکی است که هم دسترسی مردم به خدمات قضایی را افزایش می .

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: برگزاری مزایده های قوه قضاییه در سامانه ستاد، سرعت و شفافیت عملکرد قوه قضاییه را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: یکی از برنامه های تحولی در مجموعه قضایی استان تهران، توسعه فناوری و به خصوص تقویت سامانه ها برای دادرسی الکترونیکی است که هم دسترسی مردم به خدمات قضایی را افزایش می دهد و هم سرعت و دقت عملکرد کارکنان قوه قضاییه را بهبود می بخشد.

القاصی با بیان این موضوع که برای بسیاری از پرونده های اجرای احکام و اجرای ثبت، باید مزایده برگزار شود، افزود: در بسیاری از پرونده های مهم نیز باید اموال محکوم از طریق مزایده به فروش برسد تا بدهی های او تسویه شود؛ لذا برگزاری مزایده های حضوری بخش قابل توجهی از وقت شعب اجرای احکام را می گیرد.

برای رفع این مشکل، الکترونیکی کردن مزایده های قوه قضاییه به عنوان یکی از اولویت های اصلی، در دستورکار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دادگستری استان تهران برای برگزاری الکترونیک مزایده ها

آمادگی دادگستری استان تهران برای برگزاری الکترونیک مزایده ها