مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-10سياسي

اقدامات مثبتی در پیشبرد عملیات اجرایی خط 2 قطار شهری تبریز مشهود است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از روند مطلوب عملیات اجرایی مخصوصاً در حفاری تونل عمیق خط دو خبر داد و گفت: اقدامات مثبتی در پیشبرد عملیات اجرایی خط 2 قطار شهری تبریز مشهود است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از روند مطلوب عملیات اجرایی مخصوصاً در حفاری تونل عمیق خط دو خبر داد و گفت: اقدامات مثبتی در پیشبرد عملیات اجرایی خط 2 قطار شهری تبریز مشهود است.

جبارعلی ذاکری به همراه شهردار تبریز در بازدید از ایستگاه های فاز اول بیان کرد: در شش ماه گذشته اقدامات و پشتیبانی جدی از سوی شهردار و شورای اسلامی شهر برای ساماندهی مطلوب این پروژه مشهود است و اقدامات مثبتی در روند اجرایی، احداث و مسیر دیده می شود و به موازات آن، برنامه ریزی هایی برای تعیین و تکلیف ایستگاه ها انجام گرفت و در بازدید امروز از ایستگاه های قراملک، شهرک امام، قره آغاج و دانشسرا، برنامه های ارائه شده توسط پیمانکار نیز بررسی شد.

وی افزود: اقدامات مثبتی مخصوصاً در مسیر دیده می شود و طبق قول داده شده، دستگاه حفار اول در آذرماه از مقابل استانداری (ایستگاه دانشسرا) خارج می شود و حفاری مسیر از قراملک تا میدان دانشسرا به اتمام می رسد و بر اساس مشاهدات اتمام حفاری در فاز اول خط دو در آذرماه عملیاتی و امکان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مثبتی در پیشبرد عملیات اجرایی خط 2 قطار شهری تبریز مشهود است

اقدامات مثبتی در پیشبرد عملیات اجرایی خط 2 قطار شهری تبریز مشهود است