مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-16اقتصادي

بازدید و بهره برداری از طرح های کشاورزی چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر جهاد


بازدید از طرح تامین و انتقال آب دهکهنه روگر و بهره برداری همزمان طرح های تامین و انتقال آب به اراضی شیب دار در سطح یک هزار و 100 هکتار، آغاز عملیات اجرایی شهرک های گلخانه ای گندمان و نقنه بخشی از برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز همزمان با سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی و هیات همراه وارد شهرکرد شدند.

وزیر جهادکشاورزی با حضور در گلزار شهدای شهر اردل به مقام شامخ شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهرستان ادای احترام کرد.

محمدعلی نیکبخت، در اولین بازدید از طرح های بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از مزرعه تکثیر بچه ماهی بهشت آباد شهرستان اردل با ظرفیت تولید 3 میلیون و 200 هزار قطعه بچه ماهی در سال با سرمایه گذاری یک هزار و 200 میلیارد تومان بازدید کرد.

بازدید از طرح تامین و انتقال آب دهکهنه روگر و بهره برداری همزمان طرح های تامین و انتقال آب به اراضی شیب دار در سطح یک هزار و 100 هکتار، آغاز عملیات اجرایی شهرک های گلخانه ای گندمان و نقنه، مجتمع های دامپروری شهرهای گندمان و سامان و بازدید از اولین شهرک تخصصی بادام کشور و مجتمع گلخانه ای سامان از جمله برنامه های وزیر جهادکشاورزی در چهارمحال و بختیاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید و بهره برداری از طرح های کشاورزی چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر جهاد

بازدید و بهره برداری از طرح های کشاورزی چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر جهاد