مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-02اجتماعي

برای ساختن ایران قوی تر باید معلم های قوی داشته باشیم


دانش آموزان امروز که در معرض بمباران فضای مجازی قرار دارند، برای پرورش یافتن نیاز به معلم های توانمند دارند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: دانش آموزان امروز که در معرض بمباران فضای مجازی قرار دارند، برای پرورش یافتن نیاز به معلم های توانمند دارند.

محمدطیب صحرایی، امروز (یازدهم آبان) در گردهمایی نسل تحول آفرین که با حضور نومعلمان عرصه تعلیم و تربیت استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی در دنیا، گفت: امروز ایران واقعا قوی است و این خواب و خیال نیست.

وی ادامه داد: در بیان اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا همین بس که به جایی رسیده ایم که ما را تحریم می کنند تا به دنیا سلاح نفروشیم و این در حالیست که در دوران دفاع مقدس توان ساخت سیم خاردار هم برای دفاع از خود نداشتیم و دنیا هم به ما سیم خاردار نمی فروخت.

استاندار کرمانشاه اشاره ای هم به شکسته شدن همینه رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی داشت و گفت: در عملیات طوفان الاقصی دژی که رژیم جعلی صهیونیستی برای خود درست کرده بود، نه با موشک های نقطه زن، بلکه با سلاح های خیلی ساده فرو ریخت.

وی با اشاره به رخدادهای امروز غزه، گفت: اگر امروز در فلسطین مظلومان دیگری که غیرمسلمان هم بودند، فریاد کمک خواهی سر داده بودند، بازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ساختن ایران قوی تر باید معلم های قوی داشته باشیم

برای ساختن ایران قوی تر باید معلم های قوی داشته باشیم