مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-06اقتصادي

اعطای سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت عقاب افشان نهایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لطف ا.

فروزنده در صحن شورا که برای کسب آراء اعضای شورای شهر جهت فروش ملک خانه فرش به مساحت 47 هزار متر مربع به منظور تامین هزینه توسعه حمل و نقل عمومی در حال برگزاری بود با بیان اینکه شهرداری برای خط چهار مترو از .

- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: تاکنون پرداخت سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت عقاب افشان نهایی شده است.

برای تأمین اتوبوس از تولیدکنندگان داخلی، باید 50 درصد مبلغ را تسهیلات ارائه دهیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لطف ا.

فروزنده در صحن شورا که برای کسب آراء اعضای شورای شهر جهت فروش ملک خانه فرش به مساحت 47 هزار متر مربع به منظور تامین هزینه توسعه حمل و نقل عمومی در حال برگزاری بود با بیان اینکه شهرداری برای خط چهار مترو از بانک تجارت وام ارزی (یوآن چین) دریافت کرده است، اظهار کرد: ما 60 هزار میلیارد تومان بدهکار بودیم که با کاهش قیمت یوآن از هشت هزار به چهار هزار، رقم بدهی به 20 هزار میلیارد تومان رسید و مقرر شد ما این رقم را تسویه کنیم.

وی با بیان اینکه شورا نیز به ما مجوز داد که بدهی ها را تسویه کنیم، تصریح کرد: ما در این حین جلسه ای با بانک برگزار کردیم که برابر 50 درصد و یا 70 درصد رقم را تسهیلات دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت عقاب افشان نهایی شد

اعطای سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت عقاب افشان نهایی شد