مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:362023-11-13پزشكي

اجرای پویش «نذر خدمت» در مناطق محروم استان قزوین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای ششمین طرح ملی «نذر خدمت» با استفاده از ظرفیت خیرین، داوطلبان و پزشکان در مناطق محروم و کم برخودار این استان، - حسین خویینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امسال برای ششمین سال متوالی اجرای طرح ملی نذر خدمت با هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان قزوین و همچنین با توجه به ارزیابی های صورت گرفته در  18 روستای محروم دهستان دستجرد سفلی از توابع بخش رودبار الموت غربی شهرستان قزوین به اجرا گذاشته می شود.

وی تاکید کرد: این طرح با رویکرد خدمات سلامت محور، معیشتی، آموزش و توانمندسازی در استان قزوین و در روستاهای کاکوهستان، گشنه رود و دستجرد و خسرود اجرا خواهد شد که در نخستین گام امروز کاروان جمعیت هلال احمر در روستای کاکوهستان به ارائه خدمات پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه در بخش توانمندسازی و آموزش با استفاده از ظرفیت داوطلبان متخصص دوره های بهداشت، کمک های اولیه و مخاطرات برگزار شد، افزود: در بخش خدمات سلامت محور نیز با حضور پزشکان خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان به هموطنان در این منطقه ارائه شد.

این مسوول به توزیع بسته های معیشتی در بخش محرومیت زدایی در مناطق و محلات کم برخوردار این منطقه اشاره کرد و گفت: این طرح از 22 تا 29 آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «نذر خدمت» در مناطق محروم استان قزوین

اجرای پویش «نذر خدمت» در مناطق محروم استان قزوین