مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 21:312023-11-11اقتصادي

راه آهن رشت کاسپین دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر انزلی، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در جریان بررسی روند احداث و پیشرفت فیزیکی پروژه ریلی راه آهن رشت_کاسپین و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احداث راه آهن رشت_کاسپین منجر به رشد اقتصادی گیلان در حوزه های مختلف می شود، اظهار کرد: بر اساس بررسی به عمل آمده این پروژه خوشبختانه با پیشرفت بسیار خوبی همراه بوده و با توجه شرایط سخت اجرا، به زودی به بهره برداری می رسد.

  وی با تاکید بر سخت بودن اجرای پروژه راه آهن رشت_کاسپین گفت: بخش اعظمی از این پروژه در شرایط خاص و به صورت مرطوب در حال انجام بوده و همین امر دلیلی بر کندی و سختی انجام کار است.

  معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی و رطوبت بالای زمین سرعت اجرای پروژه ریلی را کُند کرده است، بیان کرد: در تلاشیم تا راه اهن رشت_کاسپین در 2 ماه آینده و نهایتا دهه فجر امسال به طور کامل به بهره برداری برسد.

  خادمی با اشاره به اهمیت پروژه ریلی رشت _ کاسپین _ آستارا بیان کرد: خط ریلی رشت _ کاسپین از پروژه های مهم ریلی کشور است و تاکنون در کشور  500 کیلومتر ریل گذاری انجام شده در حالی که، در گذشته میانگین ریل گذاری سالانه به کمتر از 200 کیلومتر می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن رشت کاسپین دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

راه آهن رشت کاسپین دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد