مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-11اقتصادي

ضرورت ایجاد شرکت های مدیریت صادرات در استان زنجان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: به منظور توسعه صادرات استان و افزایش کشورهای مقصد صادراتی، محصولات صادراتی و صادرکنندگان، باید شرکت های مدیریت صادرات در استان ایجاد و فعال شوند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: به منظور توسعه صادرات استان و افزایش کشورهای مقصد صادراتی، محصولات صادراتی و صادرکنندگان، باید شرکت های مدیریت صادرات در استان ایجاد و فعال شوند.

  مجید گلشنی منفرد صبح امروز (20 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از جمله مشکلاتی که استان هم اکنون در امر صادرات با آن مواجه است پایین بودن تنوع محصولات صادراتی، کشورهای مقصد صادراتی و تعداد تجار و صادرکنندگان از استان است که این امر با ایجاد شرکت های متنوع مدیریت صادرات در استان مرتفع می شود.

وی افزود: شرکت مدیریت صادرات یکی از کلیدی ترین نقش های فرایند صادراتی است که برای کمک به بنگاه های اقتصادی جهت ورود به بازارهای جهانی و افزایش صادرات کالا یا خدمات ایفای نقش مهمی دارد.

این مسئول با اشاره به ﺧﺪﻣﺎت ﻗﺎﺑﻞ اراﺋﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات، ادامه داد: انجام ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮای ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺑﺎزار ﻫﺪف، ﺗﻌﯿﯿﻦ وﯾﮋگی های ﮐﻤﯽ و ﮐﯿﻔﯽ ﻣﺤﺼﻮل ﻣﻮردﻧﯿﺎز ﺑﺎزار ﻫﺪف، ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و اﻧﺘﺨﺎب ﺗﻮزﯾﻊ ﮐ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد شرکت های مدیریت صادرات در استان زنجان

ضرورت ایجاد شرکت های مدیریت صادرات در استان زنجان