مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-21بين الملل

حملات هدفمند رژیم صهیونیستی به خبرنگاران


یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به شهادت 2 خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در جنوب لبنان بر اثر حمله مستقیم نظامیان صهیونیست، گفت: رژیم صهیونیستی به صورت هدفمند و با برنامه خبرنگاران را برای خاموش کردن صدای حقیقت مورد حمله قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بمباران امروز (سه شنبه) رژیم صهیونیستی در مثلث طیر حرفا – الجبین در جنوب لبنان، فرح عمر خبرنگار و ربیع المعماری عکاس خبری شبکه تلویزیونی المیادین لبنان به شهادت رسیدند.

بر اساس انچه که شبکه خبری المیادین اعلام کرده است رژیم صهیونیستی، تیم خبری این شبکه تلویزیونی را در جنوب لبنان مستقیماً مورد هدف قرار داده است.

مهدی شکیبایی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با شهادت 2 خبرنگار المیادین و اهداف رژیم صهیونیستی از حمله به خبرنگاران رسانه ها در جریان تحولات اخیر اراضی اشغالی تصریح کرد: این اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی در طول مدت اخیر، اهالی رسانه و خبرنگاران را مورد هدف قرار می دهد و قوانین بین المللی در این ارتباط را نقض می کند.

وی با بیان اینکه در جریان تحولات اخیر شاهد حمله رژیم صهیونیستی به مدارس و بیمارستان ها بودیم، در صورتی که طبق منشور سازمان ملل ارتش های اشغالگر مجاز نیستند که به این گونه اماکن حمله کنند، گفت: در تاریخ رژیم صهیونیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات هدفمند رژیم صهیونیستی به خبرنگاران

حملات هدفمند رژیم صهیونیستی به خبرنگاران