مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-31سياسي

اختصاص رتبه ششم گردشگری سلامت کشور به یزد


رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد، گفت: یزد در حال حاضر رتبه ششم در حوزه گردشگری سلامت کشور را به خود اختصاص داده است ولی به دلیل پزشکان حاذق که در یزد فعالیت دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، فاطمه حقیرالسادات با اعلام این خبر در جمع شرکت های تخصصی حوزه گردشگری سلامت، اظهار کرد: با وجود پزشکان حاذق در یزد، گردشگری سلامت می تواند ارتقاء یابد.

وی بیان این که در شهر یزد حدود پنج هزار پزشک حاذق در حال طبابت هستند، افزود: باید پکیجی از بازارهای هدف گردشگر سلامت یزد و همچنین پکیج دیگری از خدمات حوزه گردشگری سلامت، تهیه و مزیت های حوزه گردشگری سلامت یزد نیز برای مسافران مشخص شود.

رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: تمام آژانس ها و شرکت های گردشگری سلامت در یزد باید به صورت عادلانه دسترسی به ظرفیت ها داشته باشند.

حقیرالسادات در پایان خاطرنشان کرد: شورای توسعه گردشگری سلامت یزد متشکل از چهار کمیته تیلیغات و بازاریابی، زیرساخت های سلامت، آموزش و نظارت تشکیل شده و همکاری تمام ذی نفعان به خصوص شهرداری، میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و کمیسیون گردشگری شورا در این کمیته لازم است پایان پیام/د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص رتبه ششم گردشگری سلامت کشور به یزد

اختصاص رتبه ششم گردشگری سلامت کشور به یزد