مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-18سياسي

شناسایی 800 گروه جهادی و خیریه در فضای دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها در مراسم تجلیل از گروه های جهادی که امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، - رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها در مراسم تجلیل از گروه های جهادی از شناسایی 800 گروه جهادی و خیریه در فضای دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها در مراسم تجلیل از گروه های جهادی که امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: تعاون و مجاهدت جزو کلید واژه هایی بود که در انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانشجویان را حلقه میانی جامعه دانستند و اضافه کرد: یکی از جلوه های بروز حلقه های میانی همین فعالیت های جهادی است که امروز در دانشگاه بین دانشجویان رواج یافته است.

 رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها بیان داشت: فعالیت های خیریه و جهادی و کمک به محرومان اینها را به مشارکت دعوت می کند و اولین اتفاق ساخته شدن دانشجویان است و با طبقات مختلف جامعه مستقیم در ارتباط هستند و با مشکلات و مسائل جامعه آشنا می شوند و تلاش برای پیدا کردن حل مسائل کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 800 گروه جهادی و خیریه در فضای دانشگاه ها

شناسایی 800 گروه جهادی و خیریه در فضای دانشگاه ها