مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-28اجتماعي

اجرای 10کیلومتر طول خط کشی محوری معابر منطقه 15


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری شهردار منطقه با تاکید براینکه خط کشی معابر، یکی از علائم مهم ترافیکی است و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک دارد؛ - شهردار منطقه 15، از اجرای 10کیلومتر طول خط کشی محوری با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد، تسهیل در تردد خودرو ها و برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری شهردار منطقه با تاکید براینکه خط کشی معابر، یکی از علائم مهم ترافیکی است و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک دارد؛ گفت: در راستای ساماندهی شبکه معابر، کاهش سوانح رانندگی، ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک خط کشی معابر بر اساس اولویت های شناسایی شده و به طور مستمر اجرا می شود.

محمد شیری افزود: در مهرماه و در ادامه اجرای این طرح، حدود 10کیلومتر طول در خیابان های رضایی، ابراهیمی و خوب بخت ناحیه 2، خیابان خلیج فارس ناحیه 4خط کشی محوری انجام شد.

به گفته شهردار منطقه، علاوه بر خط کشی های محوری صورت گرفته در سطح منطقه، اقداماتی نظیر رنگ آمیزی سرعتگیر محور بزرگراه امام رضا (ع) و ترسیم خط ایست نیر اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 10کیلومتر طول خط کشی محوری معابر منطقه 15

اجرای 10کیلومتر طول خط کشی محوری معابر منطقه 15