مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-30بين الملل

کوشنر: یهودیان در عربستان بیشتر از دانشگاههای آمریکا امنیت دارند


جارد کوشنر، داماد رییس جمهور سابق آمریکا گفت، عربستان سعودی نسبت به دانشگاه های آمریکا امنیت بیشتری برای یهودیان دارد.

- جارد کوشنر، داماد رییس جمهور سابق آمریکا گفت، عربستان سعودی نسبت به دانشگاه های آمریکا امنیت بیشتری برای یهودیان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ که در دوره ریاست جمهوری او به عنوان مشاور ارشد فعالیت داشته، در مصاحبه با یک برنامه شبکه فاکس نیوز اظهار کرد: یکی از طنزها این است که شما به عنوان یک یهودی آمریکایی هم اکنون در عربستان سعودی نسبت به دانشگاهی در آمریکا مثل دانشگاه کلمبیا امنیت بیشتری خواهید داشت.

به نوشته روزنامه نیویورک پست ، کوشنر 42 ساله که خودش هم یهودی است بعد از بازگشت از سفری به عربستان که شامل سخنرانی در یک کنفرانس بود، درباره عربستانی ها گفت: آنها به من اجازه دادند آزادانه سخنرانی کنم.

نیویورک پست مدعی شده که اخیرا موجی از حوادث یهودستیزانه در آمریکا با برخورد معترضان حامی فلسطین با دانشجویان یهودی در پردیس های دانشگاهی اتفاق افتاده است.

این نشریه محافظه کار نوشت، چند روز پیش مقام های دانشگاه کلمبیا مجبور شدند مراسم روز بخشندگی در این دانشگاه را به دنبال تنش در این دانشگاه بر سر اعتراضات دانشجویی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به تعویق بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشنر: یهودیان در عربستان بیشتر از دانشگاههای آمریکا امنیت دارند

کوشنر: یهودیان در عربستان بیشتر از دانشگاههای آمریکا امنیت دارند