مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 22:452023-10-31اقتصادي

فرسودگی 25 درصد شبکه آبرسانی مازندران


مدیرعامل شرکت آبفای مازندران با بیان اینکه از مجموع 21 هزار شبکه استان حدود 5 هزار و 300 متر یعنی 25 درصد فرسوده است، گفت: برای اصلاح فرسودگی شبکه، - 5 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بهزاد برارزاده امروز، 9 آبان ماه در نشست خبری با خبرنگاران غرب مازندران که در اداره آبفای نوشهر برگزار شد، با اشاره به تدوین کتابچه تنش آبی استان مازندران، اظهار کرد: نیاز آبی استان برای جمعیت ثابت و غیر بومی 18 هزار متر در ثانیه است در حالیکه در حالت عادی به 13 هزار متر می رسد و این میزان آب از 373 دهنه چشمه تامین می شود.

وی با بیان اینکه 88 درصد نیاز آبی استان از سفره های زیرزمینی و تنها 12 درصد از سدهای موجود در استان تامین می شود، افزود: نیاز است با تزریق اعتبارات لازم، سد انحرافی دو هزار، سه هزار، هراز، گله ور به اتمام برسد.

وی ضمن قدردانی از پیگیری ها و حمایت های استاندار مازندران در جهت رفع تنش آبی استان، گفت: با پیگیری های انجام شده و تخصیص اعتبارات پروژه بزرگ فاضلاب در نوشهر و چالوس در حال انجام است.

قرارداد602 میلیاردی برای رفع تنش آبی مازندران مدیرعامل آبفای مازندران با بیان اینکه 2 سال قبل تنها سه میلیارد تومان برای رفع تنش آبی استان اختصاص می یافت اما امروز 602 میلیارد تومان قرار داد بسته شده است، یادآور شد: سپاه کربلا هم با آبفای مازندران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی 25 درصد شبکه آبرسانی مازندران

فرسودگی 25 درصد شبکه آبرسانی مازندران