مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:402023-10-30اقتصادي

مسیر واریز یارانه دارو تغییر کرد


پرداخت یارانه دارو از بیمه ها به حساب داروخانه ها تغییر مسیر داده و دیگر، بیمه ها پاسخگوی تاخیر در واریز یارانه دارو نخواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در شهریور امسال بود که موضوع تغییر مسیر واریز یارانه دارو از سوی رییس سازمان هدفمندسازی یارانه ها مطرح و عنوان شد که دیگر قرار نیست این یارانه به حساب بیمه ها واریز شود.

علی عسگری گفته که قرار است از مهر 1402 یارانه دارو به جای پرداخت به بیمه ها، به مصرف کننده نهایی یعنی داروخانه ها و مراکز درمانی و بهداشتی اختصاص پیدا کند.

رییس سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در پاسخ به این سوال که چرا چنین تصمیمی اتخاذ شده است، عنوان داشت که با اختصاص یارانه دارو به مصرف کننده نهایی، داروخانه ها و مراکز درمانی و بهداشتی دلگرم می شوند که اگر دارویی را عرضه کردند، مطالبات آنها می تواند به سرعت بازگردد.

البته آنها هم باید به ما تضمین بدهند که در زنجیره عمل کنند و بعد از دریافت مطالبات خود، مطالبات شرکت های توزیع دارو را بپردازند تا توزیع کننده هم مطالبات تولیدکننده دارو را بپردازد و در این صورت زنجیره تأمین دارو به درستی عمل خواهد کرد.

حالا با گذشت بیش از یک ماه از طرح این موضوع، محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، ماجرای تغییر مسیر واریز یارانه دارو را تأیید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر واریز یارانه دارو تغییر کرد

مسیر واریز یارانه دارو تغییر کرد