مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-05سياسي

اجرا های بین المللی «لیان» آغاز می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی محمد بحرانی و آکا صفوی که طی سال های اخیر علاوه برگزاری کنسرت های متعدد در تهران، - گروه لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی محمد بحرانی و آکا صفوی، فصل جدید کنسرت های جهانی خود را در کانادا و استرالیا با یکی از نوازندگان جهانی ساز دیجیریدو برگزار می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی محمد بحرانی و آکا صفوی که طی سال های اخیر علاوه برگزاری کنسرت های متعدد در تهران، در کشور های مختلف به اجرای برنامه های پرمخاطبی پرداخته است، فصل جدید تور کنسرت های بین المللی خود را با یکی از نوازندگان مطرح و جهانی ساز دیجیریدو آغاز خواهد کرد.

در توضیحات تکمیلی این کنسرت ها آمده است: اجرای متفاوت گروه لیان بوشهر در قالب تور موسیقیایی این گروه از چندین اجرا در شهر های مختلف کشور کانادا آغاز می شود و در استرالیا به پایان می رسد.

آکا صفوی به عنوان خواننده گروه، مرتضی پالیزدان و محمود بردک نیا نوازنده های ساز های کوبه ای و لیانا شریفیان نوازنده عود و نی انبان به همراه سه نوازنده بومی مهمان، محسن شریفیان را در یکی از مهم ترین سالن های شهر سیدنی با بیش از سه هزار تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا های بین المللی «لیان» آغاز می شود

اجرا های بین المللی «لیان» آغاز می شود