مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-18سياسي

حفظ قرآن و دیگر تولیدات قرآنی به دلیل مفاهیم ارزشمند آن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در رونمایی از کتاب و طرح مستورا که صبح امروز شنبه 27 آبان ماه در محل این سازمان برگزار شد، - رییس سازمان اوقاف گفت: مفاهیم مهمترین بخش قرآن است.

قرائت و الحان و صوت زیباست و اگر حفظ قرآن و دیگر تولیدات و هنر های قرآنی است همه به خاطر مفاهیم است که در حفظ موضوعی به آن پرداخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در رونمایی از کتاب و طرح مستورا که صبح امروز شنبه 27 آبان ماه در محل این سازمان برگزار شد، گفت: به سازمان تبلیغات اسلامی بابت طرح برای سبک زندگی قرآنی و گسترش مفاهیم قرآنی در جامعه تبریک میگویم.

وی با اشاره به طرح قرآنی مستورا ادامه داد: این طرح، مردم را با مفاهیم قرآن درگیر می کند و در واقع سبک زندگی قرآنی را رواج می دهد که اتفاق مبارکی است.

یعنی انطباق خودم، خانواده کشورم و سیاست جهانی براساس قرآن، زیرا در قرآن همه چیز مطرح شده است مثلاً چرا از مظلومان غزه باید حمایت کنیم، خدا در سوره صف بحث جهاد را آورده است که باید از مظلوم دفاع کنیم.

وی افزود: صهیونیستی که حدود 7 درصد از سرزمین فلسطین را خریده بود با جنگ و کشتار الان 79 درصد سرزمین را گرفته است و هر روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ قرآن و دیگر تولیدات قرآنی به دلیل مفاهیم ارزشمند آن است

حفظ قرآن و دیگر تولیدات قرآنی به دلیل مفاهیم ارزشمند آن است