مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-12اقتصادي

پلمب 4 واحد صنفی در خاش بخاطر بکارگیری نیروی کار خارجی


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش گفت: با دستور مرجع قضایی 4 واحد صنفی بدلیل بکارگیری نیروی کارخارجی غیرمجاز در این شهرستان پلمب شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش گفت: با دستور مرجع قضایی 4 واحد صنفی بدلیل بکارگیری نیروی کارخارجی غیرمجاز در این شهرستان پلمب شد.

هوشنگ ریگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور شناسایی و برخورد با اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز، در بازرسی مشترک از واحدهای صنفی و کارگاهی سطح شهرستان، 4 واحد متخلف پلمب شد و 3 واحد دیگر نیز اخطار دریافت کردند.

وی افزود: در قانون کار صراحتا تاکید شده است که به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آنها قید شده مشغول به کار شوند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 198 مورد بازرسی به منظور برخورد با اشتغال نیروی کار خارجی غیر مجاز در سطح شهرستان انجام شده است.

ریگی حاصل این بازرسی ها را شناسایی 77 تبعه بیگانه غیرمجاز در واحدهای صنفی و کارگاهی خاش بیان کرد و گفت: 21 نفر نیز در این خصوص به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 4 واحد صنفی در خاش بخاطر بکارگیری نیروی کار خارجی

پلمب 4 واحد صنفی در خاش بخاطر بکارگیری نیروی کار خارجی