مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-08ورزشي

برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان مدال آور جودوکار پارا آسیایی


ورزشکاران مدال آور در مسابقات پارا آسیایی هانگژو چین مورد تجلیل مسئولان و مردم شهرستان چناران قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از چناران، شامگاه گذشته در پارک ملت این شهرستان از موسی غلامی و سعید کوهکن دو قهرمان ورزشکار در رقابت های پارا آسیایی هانگژو، مربی گروه سرود ثامن الحجج که رتبه سوم کشوری را با تیم خود، از آن خود کرد و پهلوان یزدان حسن پور، دارنده عنوان قهرمانی رقابت های کشتی سنتی آبا کشور ترکیه تقدیر شدند.

شهدا برای کشور، افتخاری وصف ناپذیری به ارمغان آوردند امام جمعه شهرستان چناران در جمع ورزشکاران گفت: شما عزیزان توانستید پرچم پرافتخار ایران اسلامی را ابتدا با مدد الهی و ائمه (ع) و بعد با تلاش و کوشش خود و مربیان در دیگر کشورها به اهتزاز در آورید.

حجت الاسلام والمسلمین تاجی با توجه به اینکه مردم مظلوم فلسطین و غزه را نباید فراموش کرد، اظهار داشت: شهدا با جانفشانی خود امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند تا ما در آرامش به سر بریم لذا فداکاری شهداء و ایثارگران همیشه باید نقش پررنگی در زندگی همه ما داشته باشد.

شرکت در مسابقات آسیایی و پار آسیایی قله ورزشی هر قاره ای است رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران بیان کرد: درخشش ورزشکاران در مسابقات مختلف بین المللی نشان از عزم و اراده قوی جوانان چنارانی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان مدال آور جودوکار پارا آسیایی

برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان مدال آور جودوکار پارا آسیایی