مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-09سياسي

قمی: هیأت و هیأتی مگر می تواند به ظلم صهیونیست ها توجه نکند؟!


هیأت و هیأتی مگر می تواند به ظلم رپیم صهیونیستی توجه نکند؟! ما هیأتی ها را به این می شناسیم که به ظلم می تازند و پای کار مظلوم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی امروز پنجشنبه 18 آبان ماه در دومین روز همایش هم اندیشی 7 شبکه فعال هیأت و مداحی استان ها با عنوان میان داران جهاد 2 با حضور دبیران شورای هم آهنگی شبکه های هیأت، رؤسای شورای هیأت های مذهبی کشور، رؤسای کانون های فرهنگی، تبلیغی کشور، رؤسای کانون مداحان کشور، سرپرست های کانون مداحان بانوان کشور، نمایندگان بنیاد دعبل خزاعی و مسئولین اداره تشکل های دینی در تهران اظهار داشت: این جمع عزیز و این اجتماع مبارک با این نامگذاری با مسمای میانداران جهاد در زمانه ای که ولی خدا بر ضرورت و فوریت آن تأکید فرمودند و یکی از مهم ترین مجرای تحقق آن را هیأت بیان کرده اند، ظرفیت مجموعه مردمی حول محور هیأت را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه من خادم شما هستم زیرا شما خادمی اهل بیت(ع) را می کنید و عمر و جانتان را صرف این شجره مقدس و مبارک کرده اید، گفت: از این جهت، وظایفی را دارا هستم که گاهی کوتاهی شده و من از این جهت عذرخواهم؛ اما این چیزی از دریافتمان درباب عظمت و متعالی بودن کار شما کم نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: هیأت و هیأتی مگر می تواند به ظلم صهیونیست ها توجه نکند؟!

قمی: هیأت و هیأتی مگر می تواند به ظلم صهیونیست ها توجه نکند؟!