مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-27سياسي

مسؤولان اولویت شبکه تبلیغ را دانش آموزان قرار دهند


مسؤولان مهم ترین اولویت برای شبکه تبلیغ را تبلیغ و تربیت دانش آموزی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت بسیجی 13ساله محمد حسین فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را به همه نوجوانان و دانش آموزان بویژه نوجوانان و دانش آموزان شهرستان تبریک گفت و به مسئولان و مدیران آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و همچنین معلمان ، مربیان و مبلغان دینی توصیه کرد تا مهم ترین اولویت برای شبکه تبلیغ را تبلیغ و تربیت دانش آموزی قرار دهند.

خطیب جمعه میناب یادآور شد که ظرفیت مبارک و عظیم تبلیغ دانش آموزی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار شبکه تبلیغ است متاسفانه مورد غفلت واقع شده است و دشمن هم از غفلت ما برای اجرای برنامه های خود سوء استفاده می کند.

وی، سرمایه گذاری صحیح برای تربیت دانش آموزی را تضمین کننده سلامت، رشد و پشرفت کشور دانست و عنوان داشت: تبلیغ باید با نگاه تربیتی باشد و استمرار و نظم داشته باشد و از روش های اثر گذار و محتوای مناسب برای نسل نوجوان برخوردار باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن اشاره به قرارگاه های عملیاتی متعدد پدافند غیر عامل و همچنین دستاوردهای موثر آن گفت که پدافند غیر عامل یکی از ارکان منظومه های دفاعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان اولویت شبکه تبلیغ را دانش آموزان قرار دهند

مسؤولان اولویت شبکه تبلیغ را دانش آموزان قرار دهند