مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-13اجتماعي

مدیران مراکز آموزش عالی آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی خوزستان توانمندسازی می شوند


دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان از توانمندسازی روسا و معاونان مراکز آموزش عالی آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و برخی مراکز آموزش عالی دولتی توسط این هیات خبر داد.

- دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان: مدیران مراکز آموزش عالی آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی خوزستان توانمندسازی می شوند ایسنا/خوزستان دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان از توانمندسازی روسا و معاونان مراکز آموزش عالی آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و برخی مراکز آموزش عالی دولتی توسط این هیات خبر داد.

دکتر رحیم قاسمیه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی نظارت و ارزیابی استانی که امروز (22 آبان ماه) با حضور معاونان مراکز اموزش عالی استان خوزستان در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه در ارتباط با وظایف هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان برگزار شد.

هدف از فعالیت این دبیرخانه ارزیابی مستمر مراکز آموزش عالی در سطح استان است.

وی افزود: این اولین جلسه توانمندسازی روسا و معاونان مراکز آموزش عالی آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و برخی مراکز دولتی است که البته حضور معاونان و مدیران کفایت می کند و این آموزش ها دارای جنبه فردی و سازمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مراکز آموزش عالی آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی خوزستان توانمندسازی می شوند

مدیران مراکز آموزش عالی آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی خوزستان توانمندسازی می شوند