مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-26بين الملل

ریابکوف: روسیه همکاری های نظامی با ایران را تقویت می کند


معاون وزیر امورخارجه روسیه گفت مسکو همکاری های خود با ایران را به ویژه در زمینه های فنی - نظامی مطابق با الزامات بین المللی تقویت خواهد کرد.

- معاون وزیر امورخارجه روسیه گفت مسکو همکاری های خود با ایران را به ویژه در زمینه های فنی - نظامی مطابق با الزامات بین المللی تقویت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) و در جمع خبرنگاران به موضوعات مرتبط با ایران پرداخت و گفت که روسیه قصد دارد از لغو محدودیت های شورای امنیت سازمان ملل بر برنامه موشکی جمهوری اسلامی برای توسعه همکاری ها استفاده کند.

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ریابکوف تصریح کرد: ما به توسعه همکاری خود بر مبنای منفعت متقابل و مطابق با تعهدات بین المللی و رژیم های موجود در این زمینه ادامه خواهیم داد.

وی افزود: اکنون پس از انقضای برخی مفاد محدود کننده در قطعنامه 2231 [سازمان ملل]، این الزامات محدود کننده کمتر وجود دارد.

البته ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد و این نباید برای کسی سوالی ایجاد کند.

دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل به تازگی با ارسال یادداشتی به کشورهای عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بندهای 3، 4 و 6 ضمیمه ب قطعنامه 2231، شامل آزمایش های موشکی، محدودیت صادرات و واردات اقلام موشکی به ایران و همچنین تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریابکوف: روسیه همکاری های نظامی با ایران را تقویت می کند

ریابکوف: روسیه همکاری های نظامی با ایران را تقویت می کند