مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 21:252023-10-28دانش

رشته های پرمخاطب و کاربردی دانشگاه پیام نور توسعه می یابد


رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به موضوعاتی که درباره کاهش رشته ها و مقاطع تحصیلی این دانشگاه مطرح شده بود، اظهار کرد: حذف رشته در دانشگاه پیام نور نداریم و صرفاً برخی از رشته ها جایگزین رشته های پرمخاطب و کاربردی می شود تا برای آینده جامعه و خود دانشجو مفید باشند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به موضوعاتی که درباره کاهش رشته ها و مقاطع تحصیلی این دانشگاه مطرح شده بود، اظهار کرد: حذف رشته در دانشگاه پیام نور نداریم و صرفاً برخی از رشته ها جایگزین رشته های پرمخاطب و کاربردی می شود تا برای آینده جامعه و خود دانشجو مفید باشند.

  ابراهیم تقی زاده عصر امروز (6 ابان ماه) در جمع مدیران ستادی، روسای مراکز و واحدها و کارکنان استان زنجان، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور توانسته است استرس کنکور را رفع کند و پذیرای دانشجویانی باشد که توان ورود به دانشگاه های بزرگ کشور را به دلیل شرایط خانوادگی و اجتماعی ندارند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف تاسیس این دانشگاه آن بوده که بتواند نظام آموزش عالی را در کل کشور ارائه دهد و آموزش را به جاهایی ببرد که در دیگر دانشگاه ها وجود نداشتند.

این مسئول ادامه داد: همچنین برخی دانشجوها که استعداد و رتبه خوبی دارند این دانشگاه را انتخاب می کنند تا در کنار خانواده هایشان باشند؛ از سویی دیگر از مزیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های پرمخاطب و کاربردی دانشگاه پیام نور توسعه می یابد

رشته های پرمخاطب و کاربردی دانشگاه پیام نور توسعه می یابد