مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-30اقتصادي

بیش از 80 درصد محصولات زراعی پاییزه در آذربایجان غربی کشت شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بیش از 80 درصد محصولات پاییزه استان کشت شده که عمده این محصولات گندم، جو و کلزا بوده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بیش از 80 درصد محصولات پاییزه استان کشت شده که عمده این محصولات گندم، جو و کلزا بوده است.

خسرو شهبازی، 8 آبان در جلسه ستاد زراعت استان که با حضور علیرضا مهاجر معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی و سهراب سهرابی مجری طرح گندم کشور و مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها در سالن آمفی تئاترمرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان برگزار شد ، افزود: زارعین گندمکار، توصیه های کودی کارشناسان را در مزارع تا مدت زمان باقی مانده از کشت، رعایت کنند.

شهبازی اظهارکرد: با چهار هزار و 300 هکتار کلزای کشت شده در سال جاری جهاد کشاورزی به تعهدات خود عمل کرده و در تامین بذر اصلاح شده نیز استقبال بی نظیری از سوی کشاورزان انجام شده است.

شهبازی اضافه کرد: طی کشت پاییزه امسال 20 هزار تن بذر اصلاح شده غلات که مورد تایید محققان مرکز تحقیقات کشاورزی است در زمین های استان مورد استفاده کشاورزان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی ها انتظار پاییز پر بارش داریم، ادامه داد: در محصول گندم در سال زراعی گذشته، با 683 هزار تن خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان رتبه پنجم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 درصد محصولات زراعی پاییزه در آذربایجان غربی کشت شد

بیش از 80 درصد محصولات زراعی پاییزه در آذربایجان غربی کشت شد