مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-15سياسي

افزایش قابل توجه امانت کتاب و کتابخوانی در زندان های استان مرکزی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی با بیان اینکه کتابخانه زندان شهر محلات در هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح می شود، گفت: آمار امانت کتاب و کتابخوانی در زندان ها افزایش زیادی یافته است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی با بیان اینکه کتابخانه زندان شهر محلات در هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح می شود، گفت: آمار امانت کتاب و کتابخوانی در زندان ها افزایش زیادی یافته است.

علی گودرزی 24 آبانماه 1402 در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی، با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: کتاب یک ابزار برای نگاهداشت میراث هویتی و فرهنگی ماست و امروز همه ابزارهای کارکردی رسانه ای برای پاسداشت و صیانت فرهنگ به میان آمده است.

وی با بیان اینکه کتاب عصاره اصیل همه فرهنگ ها و تمدن هاست، گفت: رسالت و ماموریت جدید ما در دنیای جدید بسیار دشوار شده است، در یک دوران گذار از فرهنگ قرار داریم، امروزه بازتعریفی از فضای کتابخانه ها انجام شده و آنها به پایگاه های فرهنگی و فرهنگسراهایی اجتماعی تبدیل شده اند و نگاهی فرهنگی، اجتماعی، هنری و حتی اقتصادی به خود گرفته اند و فقط به مکانی برای امانت دادن کتاب خلاصه نمی شوند و بیش از 70 خدمت جدید در کتابخانه ها عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قابل توجه امانت کتاب و کتابخوانی در زندان های استان مرکزی

افزایش قابل توجه امانت کتاب و کتابخوانی در زندان های استان مرکزی