مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-21اقتصادي

اجرای طرح تامین و انتقال آب در اراضی روستای بالد شهرستان اردل


مدیر جهاد کشاورزی اردل از انعقاد قرارداد اجرای طرح عمومی تامین آب اراضی کشاورزی روستای بالد با سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد وحید طهماسبی با تاکید بر ورود بخش خصوصی در انجام پروژه های تامین آب اردل، گفت: توسعه باغات در اراضی شیب دار مزیت های بسیاری برای این شهرستان به همراه دارد و موجب ایجاد اشتغال پایدار می شود.

مدیر جهاد کشاورزی اردل ادامه داد: تلاش می شود در این شهرستان با استفاده از تمامی ظرفیت ها، توان، تجربه و تخصص کارشناسان بخش کشاورزی رشد، توسعه و شکوفایی این بخش را بیش از پیش کنیم و در راستای تحقق شعار سال اقدامات موثری داشته باشیم.

وی افزود: تا کنون جلسات متعددی با حضور بهره برداران و سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت اجرای طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای بالد برگزار شده است.

طهماسبی عنوان کرد: طرح تامین و انتقال آب اراضی روستای بالد در سطح 107 هکتار و با تخصیص آب به میزان 37 لیتر در ثانیه به مدت چهار سال زراعی با توافق بهره برداران به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته احداث چاهک حریمی، احداث ایستگاه پمپاژ، تکمیل پست برق، لوله گذاری خط انتقال، احداث استخر و اجرای سیستم بارانی در سطح 37 هکتار، از جمله تعهدات سرمایه گذار بخش خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تامین و انتقال آب در اراضی روستای بالد شهرستان اردل

اجرای طرح تامین و انتقال آب در اراضی روستای بالد شهرستان اردل