مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-08سياسي

سورک از حوزه انتخابیه یزد و اشکذر منفک شد


براساس ابلاغ وزارت کشور دهستان درین (سورک سابق) از بخش بفروییه شهرستان میبد از حوزه انتخابیه «یزد،زارچ، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک» منفک شد.

- ایسنا/یزد براساس ابلاغ وزارت کشور دهستان درین (سورک سابق) از بخش بفروییه شهرستان میبد از حوزه انتخابیه یزد،زارچ، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک منفک شد.

احمد وحیدی وزیر کشور مصوبه هیات وزیران را که به استناد اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در اجرای تبصره ماده واحده قانون تعیین محدوده حوزه های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مصوب سال 1366، با پیشنهادهای وزارت کشور موافقت کرده است را ابلاغ کرد.

طبق این مصوبه دهستان درین(سورک سابق) از بخش بفروییه شهرستان میبد از حوزه انتخابیه یزد،زارچ، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک منفک و به حوزه انتخابیه تفت و میبد ملحق می شود و نام حوزه انتخابیه یزد، زارچ، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک به یزد، زارچ، اشکذر و بخش ندوشن تغییر می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، بر این اساس، تغییرات در سطح دهستان های حوزه های انتخابیه استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، کرمانشاه و یزد اعمال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سورک از حوزه انتخابیه یزد و اشکذر منفک شد

سورک از حوزه انتخابیه یزد و اشکذر منفک شد