مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 00:252023-10-24اقتصادي

رشد تولید و توسعه صادرات در گرو تولید محصولات کیفی و استاندارد است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان رشد تولید و توسعه صادرات را منوط به تولید محصولات کیفی و استاندارد ارزیابی کرد و گفت: تولید کالای مرغوب با کیفیت و استاندارد در نهایت منجر به رشد اقتصادی، - ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان رشد تولید و توسعه صادرات را منوط به تولید محصولات کیفی و استاندارد ارزیابی کرد و گفت: تولید کالای مرغوب با کیفیت و استاندارد در نهایت منجر به رشد اقتصادی، توسعه بازار فروش و پیشرفت یک مجموعه تولیدی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عصر 2 آبان 1402 در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری اظهار کرد: استان سمنان کمترین میزان بیکاری کشور در سال های 1401 و 1402 را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه سمنان دومین استان کشور در سال 1401 در بحث ایجاد فرصت های شغلی است، ادامه داد: استان سمنان در رشد اقتصادی بدون نفت نیز در جایگاه استان اول کشور قرار دارد.

صادقی بر لزوم توجه به تولید محصولات کیفی برای افزایش صادرات تاکید کرد و افزود: در حوزه رقابت پذیری، کالای ایرانی با کیفیت، با دوام و استاندارد دارای اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تولید و توسعه صادرات در گرو تولید محصولات کیفی و استاندارد است

رشد تولید و توسعه صادرات در گرو تولید محصولات کیفی و استاندارد است