مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-21بين الملل

نامه سناتورهای دموکرات به بایدن درباره غزه


گروهی از سناتورهای دموکرات آمریکایی از جو بایدن خواستند تا از رژیم صهیونیستی بخواهد، مرز را برای ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه باز کند.

- گروهی از سناتورهای دموکرات آمریکایی از جو بایدن خواستند تا از رژیم صهیونیستی بخواهد، مرز را برای ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این قانونگذاران آمریکایی در نامه ای که برای جو بایدن، رییس جمهور آمریکا فرستادند تقاضا کردند دولت او با رژیم صهیونیستی و شرکای متحدش برای اجرای طرح حفاظت از جان غیرنظامیان و تحویل کمک های بشردوستانه بسیار ضروری به نوار جنگ زده غزه، همکاری کند.

این سناتورها همچنین خواستار بازگشایی مرز کرم شالوم، گذرگاه مرزی بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه به منظور تسهیل بازرسی مناسب و ارسال حجم بیشتری از کمک ها شده و تاکید کردند، بازگشایی این گذرگاه باید بخشی از برنامه تحویل حمایت های بشردوستانه شود.

آنها در این نامه همچنین خواستار ارائه مراقبت های پزشکی فوری برای غیرنظامیان بیمار و مجروح در داخل غزه و همچنین گزینه منتقل سازی آنها به یک کشور همسایه شدند.

سناتورهای دموکرات، تامی بالدوین، تیم کین و کریس ون هولن، سازمان دهنده این نامه که توسط 10 سناتور دیگر نیز امضا شد، بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سناتورهای دموکرات به بایدن درباره غزه

نامه سناتورهای دموکرات به بایدن درباره غزه