مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-28سياسي

معافیت از سربازی 95 نفر از فرزندان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی: 95 مددجوی کمیته امداد جهت بهره مندی از معافیت سربازی به سازمان نظام وظیفه معرفی شدند.

- مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ع) خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه توانمندسازی خانواده های تحت حمایت یکی از اولویت های کاری کمیته امداد است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 95 نفر از فرزندان مددجوی کمیته امداد جهت بهره مندی از معافیت سربازی به سازمان نظام وظیفه معرفی شدند.

   وی گفت: سال گذشته نیز تعداد 201 نفر از فرزندان خانواده مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی به سازمان نظام وظیفه معرفی شدند که پس از بررسی 153 نفر از آنها از با همکاری سازمان وظیفه عمومی از خدمت سربازی معاف شدند.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: معافیت از خدمت سربازی در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت انجام می شود تا زمینه کمک به امرار و معاش خانواده های نیازمند فراهم شود.

الهی راد با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، افزود: مددجویان  همواره نیازمند حمایت های دولتی و غیردولتی در زمینه های مختلف می باشند و به همین منظور دولت نیز حمایت های مالی و غیرمالی را برای این افراد در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت از سربازی 95 نفر از فرزندان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی

معافیت از سربازی 95 نفر از فرزندان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی