مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-07اقتصادي

تولید «نان کامل» در همدان مشروط بر تولید «آرد کامل»


استاندار همدان با تأکید بر ارزش غذایی و خواص نان کامل، گفت: اگر عزم و اراده جدی در زمینه تولید «نان کامل» در همدان وجود داشته باشد این کار به درستی انجام خواهد شد مشروط بر اینکه «آرد کامل» هم در استان تولید شود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با تأکید بر ارزش غذایی و خواص نان کامل، گفت: اگر عزم و اراده جدی در زمینه تولید نان کامل در همدان وجود داشته باشد این کار به درستی انجام خواهد شد مشروط بر اینکه آرد کامل هم در استان تولید شود.

علیرضا قاسمی فرزاد سه شنبه 16 آبان در کارگروه گندم، آرد و نان استان همدان، با اشاره به اینکه کارخانه های آرد برای تولید آرد کامل باید درصد سبوس گیری را کم کنند، اظهارکرد: علاوه بر تولید آرد کامل، عمل آوری نان و تجهیزات تنور نان کامل نیز باید مدنظر قرار گیرد تا بتوان نان کامل با کیفیتی در استان تولید کرد.

وی تصریح کرد: در صورتی که نان کامل تولید شود، کیفیت افزایش پیدا می ‎کند، قیمت نان نیز حل می شود و با تولید نان با کیفیت مردم از هزینه های درمانی رنج نمی برند.

استاندار همدان تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی کنترل و دقت دقیقی روی کارخانه های آرد داشته باشد و با دقت بر روی تمام مراحل تولید گندم تا نان از بُعد بهداشتی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید «نان کامل» در همدان مشروط بر تولید «آرد کامل»

تولید «نان کامل» در همدان مشروط بر تولید «آرد کامل»