مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-04سياسي

منابع طبیعی شهرستان طارم به دنبال رفع تصرف اراضی ملی


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: اقدامات مربوط به رفع تصرقات اراضی ملی بعد از آبان ماه در شهرستان طارم شروع خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: اقدامات مربوط به رفع تصرقات اراضی ملی بعد از آبان ماه در شهرستان طارم شروع خواهد شد.

رضا احمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره رفع تصرف و قلع و قمع اراضی ملی در شهرستان طارم، اظهار کرد: طی دستور ماده یک ماده 55 در دادگستری چورزق و آب بر، اراضی ملی در دو منطقه هندی کندی و ونیسر به میزان 9 هکتار رفع تصرف و قلع و قمع شده است.

هم چنین 5 هکتار از اراضی ملی در ولیدر نیز با همکاری محیط زیست شهرستان رفع تصرف شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون، چهار مورد رفع تصرف و خلع قلع و قمع در شهرستان طارم صورت گرفته است، افزود: اقدامات مربوط به رفع تصرقات اراضی ملی بعد از آبان ماه در شهرستان با همکاری دادگستری، نیروی انتظامی و منابع آب شروع خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: متصرفانی که تصرف اراضی ملی در سطح شهرستان دارند می توانند لوله های آبیاری و نهال های کاشته شده خود را جمع آوری کنند تا خسارت زیادی به آن ها وارد نشود.

هم چنین از مردم شهرستان و همیاران طبیعت تقاضا داریم همانند همیشه در کنار منابع طبیعی بوده و تصرفات ملی را به شماره های 1504 و 09193455192 اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی شهرستان طارم به دنبال رفع تصرف اراضی ملی

منابع طبیعی شهرستان طارم به دنبال رفع تصرف اراضی ملی