مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-26سياسي

مهم ترین خبر هفته؛ قطعی شدن ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس


ثبت نام 24 هزار و 829 نفر برای نامزدی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهم ترین خبر سیاسی در هفته گذشته بود.

- ثبت نام 24 هزار و 829 نفر برای نامزدی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهم ترین خبر سیاسی در هفته گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعلام رای اولیه دادگاه نیلوفر حامدی (7 سال حبس) و الهه محمدی(6 سال حبس)، خودداری مجلس از ورود به تنظیم گری صدا و سیما، مغایرت موادی از لایحه عفاف و حجاب با سیاست های کلی توسط مجمع تشخیص، بازگرداندن لایحه عفاف و حجاب به مجلس توسط شورای نگهبان و دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت شش هزار و 555 شهید استان لرستان با رهبری از دیگر اخبار مهم این هفته بودند.

شنبه 29 مهر؛ خودداری مجلس از ورود به تنظیم گری صدا و سیما بود.

طبق رای اولیه دادگاه این دو نفر به ترتیب به 13 و 12 سال حبس محکوم شدند.

بر اساس رای صادره، الهه محمدی به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا به تحمل 6 سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور 5 سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به تحمل یک سال حبس محکوم شد که 6 سال آن قابل اجراست.

نیلوفر حامدی هم به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا به تحمل 7 سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور 5 سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین خبر هفته؛ قطعی شدن ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس

مهم ترین خبر هفته؛ قطعی شدن ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس