مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 21:102023-10-26سياسي

کانون های وکلا قربانی جذب بی حد دانشجویان حقوق در دانشگاه ها شدند


نایب رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری(اسکودا)ضمن انتقاد از تصویب قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کارها در مجلس، گفت: با این قانون، - ایسنا/کرمانشاه نایب رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری(اسکودا)ضمن انتقاد از تصویب قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کارها در مجلس، گفت: با این قانون، کانون های وکلا قربانی جذب بی حد دانشجویان حقوق در دانشگاه ها شدند.

ابراهیم کیانی، امروز(چهارم آبان) در نشست تخصصی حقوقی با موضوع راهکار برون رفت از پیامدهای ناشی از تصویب قانون تسهیل در خصوص نهاد وکالت موضوع ماده 5 مجوزهای کسب و کار در کرمانشاه، در خصوص چرایی تصویب این قانون، اظهار کرد: از گذشته جذب وکیل براساس مبانی حقوقی تعریف شده انجام گرفته، اما قانونگذار طی دو سال گذشته به یکباره تصمیم گرفت که روش جذب را تغییر دهد.

وی افزود: قطعا اجرایی شدن چنین تصمیمی باید مبتنی بر یافته های علمی و انجام یک کار پژوهشی باشد، اما زمانی که ما از طرف کانون های وکلا به مجلس مراجعه می کردیم، هیچ کار پژوهشی و علمی را برای آن ندیدیم.

نایب رییس اسکودا اضافه کرد: افزایش روند تعداد فارغ التحصیلان حقوق در کشور مجلس را برآن داشت تا چنین قانونی را تصویب کند، در حالیکه بهترین کار این بود که به سراغ نهادهای مدنی و خودگردان بروند و با کسب و کار خواندن آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های وکلا قربانی جذب بی حد دانشجویان حقوق در دانشگاه ها شدند

کانون های وکلا قربانی جذب بی حد دانشجویان حقوق در دانشگاه ها شدند