مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-03سياسي

اما و اگرهایی که با فرود هواپیمای رییسی تمام شد


صبح جمعه دوازدهم آبان ماه با فرود در هواپیمای ریاست جمهوری در باند فرودگاه شهدای سقز این فرودگاه که عملیات اجرایی آن 27 سال به طول انجامیده بود، - رسما وارد فاز بهره برداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرودگاهی که سید ابراهیم رییسی صبح امروز جمعه، در اولین بخش از برنامه های دومین روز از سفر دولت مردمی به استان کردستان افتتاح کرد، در زمینی 180 هکتاری احداث شده که بزرگ ترین پروژه عمرانی استان محسوب می شود پروژه ای که عملیات احداث آن ازسال های آخر دولت سازندگی در سال 1375 آغاز شده بود .

البته این فرودگاه در سال 1399 بعد از تزریق اعتبارات فراوان پس از آنکه به زور این اعتبارات پیشبرد امور آن به بیش از 50 درصد رسیده بود، طی مراسمی با وجود تمام اما و اگرها با یک پرواز نمایشی و نه پروازی که هواپیمای حامل رییس جمهور بر باند آن بنشیند، به صورت ناقص و نمایشی به بهره برداری رسید و به دلیل همین نواقص از جمله عدم احداث ساختمان های عملیاتی، برج مراقبت پرواز، ایمنی و آتش نشانی فرودگاه، ساختمان اداری و ساختمان سپاه فرودگاه، غیرقابل استفاده باقی ماند.

شاید از همین رو باشد چهره ای چون حسام الدین آشنا در اولین ساعت روز جمعه و همزمان با اعلام رسمی آغاز به کار این فرودگاه با هواپیمای رییس جمهور و نه پروازی نمایشی با انتشار توییتی مدعی شد که دولت دوازدهم فاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهایی که با فرود هواپیمای رییسی تمام شد

اما و اگرهایی که با فرود هواپیمای رییسی تمام شد