مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 02:002023-10-30اجتماعي

آزمون ورودی پایه دهم سمپاد «آب گِل آلودی» برای مؤسسات تست زنی است


معاون سازمان استعدادهای درخشان گفت: آزمون ورودی پایه دهم سمپاد برای دانش آموزان استعدادهای درخشان موجب می شود تا آنها مشغول کلاس های تست زنی شوند و آب گل آلودی برای مؤسسات تست زنی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امید نقشینه ارجمند معاون استعدادیابی سازمان استعدادهای درخشان در برنامه گفت وگوی علمی رادیو گفت وگو در مورد امتحانات ورودی مدارس سمپاد، اظهار کرد: نمی توان به طور مطلق گفت که آزمون های ورودی کاملاً به هدف می رسد و آن چیزی که مد نظر است، می سنجد؛ وقتی آزمونی برای کسب یک امتیاز طراحی شود، اجتناب ناپذیر است که خانواده ها به کمک مؤسسات تلاش کنند تا درصد موفقیت در آزمون را افزایش دهند.

وی ادامه داد: لاجرم بازاری به وجود می آید؛ پس باید تلاش کنیم تا متناسب با بازار به وجود آمده و کلاس هایی که به شکل دوپینگی دانش آموزان را برای آزمون آماده می کنند، مقابله کرده و نوآوری ارائه شود تا آزمون به طور پویا پیش رود و درصد اثرگذاری امتیازهای اقتصادی و کلاس های آمادگی را کاهش دهد.

معاون استعدادیابی سازمان استعدادهای بیان کرد: سال هایی در سمپاد پشت سر گذاشته شده که شرایط حاکم به گونه ای بوده که انتظاری از انجام درست روند کارها نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون ورودی پایه دهم سمپاد «آب گِل آلودی» برای مؤسسات تست زنی است

آزمون ورودی پایه دهم سمپاد «آب گِل آلودی» برای مؤسسات تست زنی است