مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-23اقتصادي

تشدید نظارت بر مشاوران املاک و نمایشگاه های خودرو


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: یکی از مهم ترین راهکارهای پیش گیرانه تشدید نظارت بر مشاورین املاک و نمایشگاه های خودرو در تمامی فرایندها یعنی از صدور مجوز تا اخذ تعرفه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جهانگیر جوانمرد، ظهر امروز در جلسه ساماندهی روابط حقوقی اشخاص در حوزه مشاورین املاک و خودرو که در دادگستری استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه اختلافات و دعاوی ملکی و خودرو موجب تشکیل  بسیاری از پرونده ها در محاکم می شود و این معاونت به منظور ساماندهی و کاهش اختلافات و دعاوی در این موضوعات ورود جدی داشته و تمام توان خود را با ایجاد ساز و کارهای تعاملی با سایر دستگاه های متولی به کار می گیرد تا نتایج قابل قبول تری در این خصوص رقم بزند.

وی افزود: یکی از مهم ترین راهکارهای پیش گیرانه تشدید نظارت بر مشاورین املاک و نمایشگاه های خودرو در تمامی فرایندها یعنی از صدور مجوز تا اخذ تعرفه است که با همکاری و نظارت مراجع مربوطه از جمله  اداره کل صمت  این امر به جد پی گیری می شود.

اخذ هرگونه وجهِ مازاد بر نرخ مصوب، تحت هر عنوانی فاقد وجاهت قانونی است معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در ادامه بر رعایت مقررات و دستورالعمل از ناحیه صنوف مشاورین املاک و خودرو تأکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر مشاوران املاک و نمایشگاه های خودرو

تشدید نظارت بر مشاوران املاک و نمایشگاه های خودرو