مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-14سياسي

دهقانی: بنیاد ملی نخبگان، عضو ندارد


معاون علمی رییس جمهور امروز در هفتاد و هشتمین نشست کمیسیون دائمی بنیاد ملی نخبگان گفت: علیرغم تاکیدات مکرر مبنی بر این که بنیاد نخبگان عضو ندارد و فرد نخبه عضو این بنیاد نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی، رییس بنیاد ملی نخبگان در هفتاد و هشتمین کمیسیون دائمی هیئت امنای بنیاد با اشاره به تحول رویکردی و اجرایی بنیاد با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نقش آفرینی هرچه بیشتر نخبگان در متن جامعه و رشد این جامعه با شکل گیری هسته های استادمحور، افزود: دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب در شهریورماه امسال، دیدار ارزنده ای بود.

ایشان همواره دغدغه مند و دلسوزانه، حوزه نخبگان را پیگیری می کنند و بر این باورند که راهبری و حرکت کشور باید به سمت و سویی پیش برود که نقش آفرینی نخبگانی پررنگ باشد.

از این رو، در این دیدار از آخرین وضعیت نخبگان، فعالیت های بنیاد ملی نخبگان و اقدامات انجام شده و پیش رو، پرسش هایی را طرح کردند و در این راستا، گزارشی خدمت ایشان ارائه کردیم.

وی ادامه داد: متناسب با آمارهای جهانی، اگر یک درصد از جامعه مان را نخبه در نظر بگیریم، دست کم یک میلیون نفر در دایره به جامعه نخبگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: بنیاد ملی نخبگان، عضو ندارد

دهقانی: بنیاد ملی نخبگان، عضو ندارد