مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-28سياسي

سند جامع برای بهبود وضعیت اطراف حرم تهیه و اجرا شود


استاندار قم با اشاره به اینکه واقعا وضعیت اطراف حرم در شأن شهر قم نیست، گفت: باید سند جامع برای اطراف حرم تهیه و اجرا شود.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به اینکه واقعا وضعیت اطراف حرم در شأن شهر قم نیست، گفت: باید سند جامع برای اطراف حرم تهیه و اجرا شود.

سید محمد آقامیری 6 آبان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها به موضوع فرهنگ تاکید داشتند و فرمودند که اقتصاد ذیل فرهنگ است.

وی با اشاره به الزام دستگاه ها برای تدوین پیوست فرهنگی در تمامی اقدامات، مطرح کرد: اگرچه در این باره قانون وجود دارد ولی متاسفانه آن گونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است که به زودی در سطح استان قم ارزیابی و پیگیری لازم در این خصوص را خواهیم داشت.

استاندار قم با بیان اینکه شهر از جهات مختلف درحال توسعه است، عنوان کرد: این توسعه یافتگی شهر دارای محاسن و مضراتی است که برای کاهش مضرات باید اقدامات فرهنگی را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تمرکز جمعیت در یک موقعیت قطعا معضلاتی را خواهد داشت، تصریح کرد: برای جوانان و نوجوانان باید برنامه داشته باشیم و استانداردها را در ساخت و ساز فضاهای فرهنگی رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع برای بهبود وضعیت اطراف حرم تهیه و اجرا شود

سند جامع برای بهبود وضعیت اطراف حرم تهیه و اجرا شود