مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-29اقتصادي

انجام 5 هزار آزمون کنترل کیفی آب در استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب این شرکت، امسال بیش از 5 هزار آزمون کنترل کیفی آب آشامیدنی در سطح استان انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره انجام 5 هزار آزمون کنترل کیفی آب در این استان اظهار کرد: بیشترین تعداد این آزمون ها به ترتیب مربوط به آزمون میکروبی، شیمی، بیولوژی و فلزات سنگین است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اعمال استانداردهای سخت گیرانه برای نظارت و کنترل کیفی آب آشامیدنی شهروندان گفت: کیفیت آب، خط قرمز شرکت آبفا بوده و آزمایشگاه مرکزی زنجان نیز در این راستا به خوبی عمل کرده است.

وی بیان کرد: آزمایشگاه مرکزی آب زنجان به همراه 5 آزمایشگاه دیگر در شهرهای خرمدره، ماهنشان، زرین آباد، آب بر و قیدار به عنوان یکی از آزمایشگاه های برتر کشور پایش کیفیت آب آشامیدنی مشترکان شهرها و روستاهای استان را بر عهده دارند.

جزءقاسمی یادآور شد: آزمایشگاه مرکزی آب زنجان برای پنجمین سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه ISO17026 شده و همچنین اخذ گواهینامه مذکور در آزمایشگاه های فاضلاب، ریز آلاینده معدنی آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه باکتریولوژی شهرستان خرمدره نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 5 هزار آزمون کنترل کیفی آب در استان زنجان

انجام 5 هزار آزمون کنترل کیفی آب در استان زنجان