مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-02سياسي

تهمت و افترا به رقیبان انتخاباتی پیگیری خواهد شد


دادستان کل کشور با اشاره به پیگیری تخلفات انتخاباتی در ایام پیش رو، گفت: تهمت و افترا به رقیبان انتخاباتی پیگیری خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان دادستان کل کشور با اشاره به پیگیری تخلفات انتخاباتی در ایام پیش رو، گفت: تهمت و افترا به رقیبان انتخاباتی پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمودی آزاد صبح امروز (یازدهم آبان ماه) در آیین تودیع و معارفه دادستان بندرعباس که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت شناساندن فعالیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید تلاش کند که خدمات نظام اسلامی به مردم معرفی شود و اتفاقات بزرگی که در طول عمر انقلاب اسلامی رقم خورده است به نسل های آینده منتقل شود.

وی با اشاره به جنایاتی که در غزه در حال رقم خوردن است، بیان کرد: در حال حاضر کودکان غزه زیر بمب های آمریکایی له می شوند و امکان مداوای مجروحین نیز از آن ها سلب شده است.

دادستان کل کشور با ذکر این نکته که کشورهای غربی به دنبال جلوگیری از گسترش اسلام و ترویج ارزش های دینی هستند، اظهار کرد: دشمن در تلاش است که مقاومت ها را بشکند اما جمهوری اسلامی همواره از محور مقاومت برای حفظ های ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه و جهان اسلام حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهمت و افترا به رقیبان انتخاباتی پیگیری خواهد شد

تهمت و افترا به رقیبان انتخاباتی پیگیری خواهد شد