مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-19سياسي

شهید نواب صفوی طلایه دار مبارزه با اسراییل در ایران بود


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: پیشاهنگ مبارزه با اسراییل در ایران شهید نواب صفوی و در عراق علامه شیخ محمدحسین کاشف الغطاء بودند که در سال 1328 به بیت المقدس رفتند و سخنرانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، میزگرد تخصصی خیمه های مقاومت دیشب با حضور تعدادی از کارشناسان و فعالان فرهنگی، ادبی، هنری و همچنین اصحاب مطبوعات و رسانه در ارومیه برگزار شد.

مصطفی قلی زاده علیار کارشناس فرهنگی اجتماعی و مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در این نشست گفت: کتاب دریای گوهر اثر مهدی حمیدی شیرازی و شامل ترجمه هایی از آثار ادبی اروپا، در سال 1329 شمسی گردآوری و منتشر شده و در این کتاب شعری از شاعر یهیودی انگلیسی قرن 17 م به نام میلتون در موضوع نجات اسراییل (یهود) از ستم فلسطینی ها و بازگشتشان به سرزمین موعود فلسطین آمده، که مربوط به 200 سال قبل از تأسیس اسراییل غاصب توسط می شود.

قلیزاده علیار افزود: صهیونیستها در دنیا اعلام کرده اند که ما استقلال خویش را از فلسطینی ها پس گرفتیم، و این درحالی بود که فئودور هرتزل یهودی صهیونیست در اواخر قرن 19 در نشریه خود نظریه حکومت اسراییل را پایه ریزی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید نواب صفوی طلایه دار مبارزه با اسراییل در ایران بود

شهید نواب صفوی طلایه دار مبارزه با اسراییل در ایران بود